Geleceğin Batman'i Paketi
"Bruce Wayne'in Batman'inin yıllarının ötesinde gelecekte, hem yeni hem de tanıdık tehditlere karşı Gotham City'i savunmak için yeni bir kahramanın doğması gerekiyor. Paket, oyuncuya yeni bir Batman'i kontrol etme imkanı verir; kendisine uçma, Batarang dartları ateşleme ve hatta tamamen görünmez olma özellikleri veren teknolojik olarak gelişmiş bir Batman Kıyafetiyle donatılmış. Oyuncuların ayrıca; radyoaktif Blight ve geri dönen Jokerin kendisi gibi ölümcül düşmanlara da erişimleri vardır. "