Gece Akıncısı Paketi
Zombi sürülerine dehşet saç! Floresan kıyafetlerini ve özel silahlarını kuşanıp Volatile Hunter'ın direksiyonuna geç. Karanlıklar içine doğduğunu ve hamurunun karanlıklar tarafından yoğurulduğunu kanıtla. Gece Akıncısı Paketinde şu öğeler bulunuyor: yeni bir araç görünümü ve yeni bir kıyafet ile yeni kılıç, cop, tokmak ve bıçak tasarımları. Uyarı: Bu içerik, Dying Light: The Following genişletme paketi gerektirir.