Gears Tactics
Gears Tactics eğitimini tamamlayın ve Gears 5'teki çok oyunculu modlar için Zırhlı Gabe Karakter Dış Görünüşü kazanın. Gears Tactics, ilk Gears of War oyunundan 12 yıl öncesini anlatan hızlı ve sıra tabanlı strateji oyunudur. Sera gezegenindeki şehirler, yer altından gelerek korkunç tehdit teşkil eden düşmanların eline geçmeye başlıyor: Locust Sürüsü. Hükûmet darmadağın bir durumdayken hayatta kalanlardan oluşan bir ekip, insanların son umudu olarak ortaya çıkıyor. Gabe Diaz olarak oynayın ve Locust ordusunun acımasız ve güçlü lideri, canavarlar yaratan dâhi kötü adam Ukkon'u yakalamak için çıkılan umutsuz görevde ekiplerinizi belirleyin, komuta edin ve gerekli ekipmanı sağlayın. Tüm zorluklara rağmen hayatta kalmak için savaşarak son derece zalimce ve sıra tabanlı taktiksel savaşta zekânızla düşmanınıza üstünlük sağlayın. En beğenilen video oyunu efsanelerinden birinde savaşın şiddetini yepyeni bir şekilde tecrübe edin. - Sizi içine alacak karakter odaklı bir hikâye: Muhalif asker Gabe Diaz olarak oynayın ve askerlerinizi kurtarıp ordunuzu oluşturarak liderlik, hayatta kalma ve fedakârlıklarla dolu bir yolculuğa çıkın. - Özelleştirilebilir ekip ve ekipman: Askerlerinizi en zorlu düşmanlarla yüzleşmeye hazırlarken onların yetenek seviyelerini yükseltin ve zorlu görevlerde toplanan ganimetleri teçhizat olarak askerlerinize verin. - Saldırgan oynanış: Hızlı ve sıra tabanlı savaşlarda ekibinizi komuta edin ve akın akın gelen durdurulamaz düşmanlarla amansız bir mücadele verirken hayatta kalın. - Devasa düşman lideri savaşları: Stratejilerinize karşı koyan ve savaşın boyutunu tamamen değiştiren devasa ve ölümcül düşman liderlerini mağlup edin. - Yeni içerik: Jack, yeni ve güçlü düşmanlara karşı savaşmak için sahip olduğu 20'den fazla yetenek ile savaşa katılıyor. Üstün ekipmanlar ile silahlarınızı ve zırhınızı iyileştirin. - Xbox Series X için optimize edilmiştir: Gears Tactics, Akıllı Teslimat özelliğine sahiptir ve 60 fps'de 4K Ultra HD olarak görüntülenir.