Gears of War Ultimate Edition Deluxe Sürümü
Satın alım tamamlandığında, konsolunuzda ürün bilgileri sayfasında "Yönet" düğmesini seçerek bu oyunu indirin. Orijinal Gears of War'un simgesi geri dönüyor Xbox One için yeniden işlendi ve modernize edildi. Asıl oyunu, Deluxe Silah Görünümü Paketini ve çok oyunculu eşleştirmelerde kullanmak için Civilian Anya ve Aaron Griffin karakterlerini içerir.