Gato Roboto
Dışı zırhlı içi sıcak ve rahat robot kıyafetini giy, hırçın yaratıklar, aldatıcı engeller ve bilinmezliklerle dolu yeraltı dünyasında düşen uzay gemisinde mahsur kalmış kaptanını kurtarmak için tehlikeli bir maceraya atıl. Teknoloji harikası robotunun dışına çıktığında son derece dikkatli ve sessiz ol, yeni silah ve donanımları toplamak için daracık tünellerde ve gizemli su yollarında kedisel içgüdülerini kullan. Gato Roboto'da macera en meraklı kedileri bekliyor!