GAT V Pack
Her oyuncunun beklediği o an geldi: GAT V burada! Yeni Saints Row deneyiminde, talihsiz aşıklar Gat ile Aisha gibi giyinin ve ağır makineli silahınızı ve bıçak fırlatıcınızı kuşanın.