Gameplay Booster Pack
Oyun takviyesi paketiyle DIRT Off-Road Serilerindeki kariyerine hızlıca başla. Takviyeler DP'ni ve para birimi kazançlarını kalıcı olarak artırır! Bu paketi kullanabilmek için DIRT 5'e sahip olmalısın.