Game On
Bir Aziz her ortamda nasıl iyi giyineceğini her zaman bilir. Game On Pack’te bir hokey maskesi, kaleci kıyafeti ve bir hokey sopası vardır. Ayrıca bir şapkası, bir dizi serbest resmi kıyafet ve bir ütü. Son olarak, Puck Truck ile etrafı dolaşmayı unutmayın!