"Future" Jacob Vest Skin
Hem şık hem de işlevsel olacak şekilde tasarlanmış hoş bir hücum yeleğini kuşan. İşlevsellikle modayı bir araya getiren bu cesur mavi tasarım, Redrock'taki tekinsiz sokaklarda hayatta kalmak için birebir.