Funny Animal Cafe
Şehrin en rahat kafesini işletin, sevimli hayvan dostlarınızla çalışın ve onları ağırlayın! Funny Animal Café de küçük bir işletmeyle başlıyorsunuz, ancak akıllı seçimler, lezzetli menüler ve yaratıcı dekorasyonlarla kafanız şehrin en popüler mekanı haline gelecek. Misafirlerinizi oturtun, siparişlerini alın, lezzetli yemekler pişirin ve gülümseyerek servis edin. Her memnun müşteri size mutfağınızı yükseltmek, yeni personel işe almak ve mekanınızı genişletmek için para kazandırır. Tavşanlardan kediciklere, tuhaf orman yaratıklarına kadar her ziyaretçinin en sevdiği yemekler vardır. Talebi karşılayabilecek misiniz? Özellikler: ★ Kendi kafenizi işletin: Tamamen size ait olması için tasarlayın ve dekore edin. ★ Yemek pişirin ve servis yapın: Siparişleri alın, yemekleri hazırlayın ve hızlı bir şekilde servis yapın. ★ Yükseltin ve genişletin: İşinizi büyütmek için yeni ekipman, mobilya ve personel kilidini açın. ★ Sevimli hayvan misafirlerle tanışın: Her birinin kendine özgü kişilikleri ve zevkleri var. ★ Kazanın ve yeniden yatırın: Müşterileri mutlu etmek ve kafenizi başarılı kılmak için kaynaklarınızı akıllıca yönetin. Hayalinizdeki kafeyi kurun, hayvan arkadaşlar edinin ve kafe sahibi olarak becerilerinizin sizi ne kadar uzağa götürebileceğini görün!