Funko Fusion - Yuletide Pack
Funko Fusion ekibinden tüm iyi dileklerimizle! Biraz tatil neşesi yaymak ve büyüyen topluluğumuzun bir parçası olduğunuz için size teşekkür etmek amacıyla ücretsiz bir hediye paylaşmaktan heyecan duyuyoruz! Ücretsiz Yuletide paketi şunları içeriyor: - Yuletide Freddy - Yuletide Eddy - Yuletide Foxxo - Yuletide Proto Destekleriniz bizim için çok değerli ve 2025'te size daha heyecan verici maceralar sunmak için sabırsızlanıyoruz!