Funko Fusion - Team Fortress 2 Pack
Team Fortress 2 Pack’le tanış! Sandviç gibi dolu bu pakette tüm aksiyonu yakalama fırsatı seni bekliyor! Bu karakterlerle, Funko Fusion’da en sevdiğin Team Fortress 2 anılarını tekrar yaşa: - Scout - Heavy - Engineer - Medic Diz kapağı kemiklerine elveda de budala!