Funk of Titans
Funk of Titans, heyecan verici ve alışkanlık yapan bir oyun. Oynaması basit ve eğlenceli, ama hakim olması zor. Zeus'un oğlu ve efsanevi kutsal müzik funk'ın koruyucusu Perseus'u kontrol edeceksiniz. Antik Yunan mitolojisinde koşun, çılgın platformların üzerinden atlayarak canınızı tehlikeye atın, funk plakları toplayın, düşmanları yenin, harika kostümler giyin, efsanevi Pegasus'a binin ve acımasız dans savaşlarında şeytani Müzik Titanlarının rap, pop ve rock'ını ezip geçin. Yalnızca bir müzik hayatta kalabilir ve funk, tanrıların müziği.