Fully Loaded Mini Pack
Tamamen Yüklenmiş Mini Paketi, MINI Cooper S'i içermekte olup oyunun başından beri kilidi açılmış ve geliştirilmiş olarak gelir. Bu paket özel bir logo ve avantajlı, eşsiz bir mühendis içerir.