Fully Loaded Ford Pack
Tamamen Yüklenmiş Ford Paketi, Ford Escort MK II'ü içermekte olup oyunun başından beri kilidi açılmış ve geliştirilmiş olarak gelir. Bu paket özel bir logo ve avantajlı, eşsiz bir mühendis içerir.