FS25: Vredo Pack (PC)
Ünlü ara ekim ve bulamaç enjeksiyonu uzmanı Vredo'nun teknolojileriyle otlaklarının bakımını yap. Bu sırada yaban domuzları ortalıkta serbest geziyor ve ekinlerinin sağlığını tehlikeye atıyor. 12 Yeni Makine Vredo Paketiyle geleneksel Hollandalı üretici seriye ilk kez katılırken Evers Agro da geri dönüyor. Otlaklarının kalitesini korumana yardımcı olacak bir düzine makine sunuluyor. Hasarı Kontrol Et Yeni DZ5 mibzer neslinin üyeleri olan The Vredo Agri Twin 580, Agri 290 ve Agri Air 290 otlaklara ara ekim yapmanı ve verim potansiyelini yeniden yükseltmeni sağlıyor. Evcil domuzların koyu renkli ve sert tüylü akrabalarına karşı gözünü açık tut ve ekinlerine verebilecekleri hasarı azaltmak için dikkatlerini dağıt! Toprak İçin Bulamaç Ara ekimin yanı sıra Vredo bulamaç enjeksiyon makinesiyle toprağa bulamaç enjekte etmek de verimini ve ekin kaliteni artıracak. Maksimum verim ve toprak değerleri için yüksek kapasiteli, üç akslı, kendinden itişli bulamaç tankeri Vredo VT7138'i; Vredo Profi serisi enjektörlerini veya monte edilebilen Evers Agro Toric 48-672'yi kullan.