FS25: Straw Harvest Pack (PC)
Pakete dâhil olanlar: 13 yeni eşya! Operasyonlarını peletleme sektörüne genişleterek saman tabanlı işlerinde verimini artır! Saman hasadında özel makinelerden, aletlerden ve diğer kaynaklardan yararlan. Özel Makineler KRONE ve Bressel und Lade gibi üreticilerin makinelerini kullan. Dünyanın ilk mobil peletleme biçerdöveri, balya makineleri ve daha fazlası seni bekliyor. Peletleme Sektöründe Oyna Depolama ve işleme için yapılandırılabilir sektör binasında isteğe bağlı vinci kullanabilir, ayrıca otomatik peletleme aracıyla işlenmiş peletlerin kârını artırabilirsin. Bu DLC, Farming Simulator 25'in Güncelleme 1.10.0.0 veya üzeri tüm sürümleriyle uyumludur.