FS25: NEXAT Pack
Dahil olanlar "FS25 - Year 1 Season Pass"! Son teknoloji ürünler tarlana geliyor: NEXAT, dünyanın ilk bütüncül ekin üretim sistemidir ve çalışma genişliği yüksek bir taşıma aracı sunar. Bu taşıma aracı, güçlü ve birbiriyle değiştirilebilir modüller ile birleştirilebilir. 7 farklı markadan 12 araç senindir! NEXAT Sistemi ile tanış Verimlilik ve otomasyona odaklanan NEXAT, tüm önemli ekin işleme adımlarını kapsayan tek bir araç üzerine tasarlanmıştır. Ünlü üreticilerin farklı işlemler için geliştirdiği tekil modülleri entegre ederek her bir aleti işlevsel bir donanıma çevirmen mümkün olur. Bu işlemler arasında tarlayı sürme, tohum ekme, bitkileri koruma ve hasat gibi aşamalar bulunmaktadır. Yeni Teknoloji, Yeni Markalar Bunlara ek olarak NEXAT Paketi, seriye yeni katılan üç markayla birlikte altı farklı marka daha içerir ve kullanıcıya pek çok imkân sunar. Dâhil olan markalar: Dammann, Einböck, Evers Agro, Geringhoff, Väderstad ve Wienhoff.