FS25: JCB - WFT (PC)
Dünyanın en hızlı traktörü JCB - WFT'yi kullanmadan önce kemerini bağlamayı sakın unutma! Saatte 247 kilometre (153 mil) hızla Guinness Dünya Rekorunu kıran bu İngiliz mühendislik harikası şimdi Farming Simulator 25'te kullanılabilir. Aşırı derecede modifiye edilmiş altı silindirli 7,2 litre (1.016 beygir gücünü aşan) JCB Dieselmax motordan ve daha büyük bir turboyu elektrikli süperşarjla birleştiren hibrit akü takviyesinden güç alan bu traktör, olağanüstü performans için tasarlandı. Bu işlevsel bir araçtan çok daha ötesi, amacı olan biz hız aracı!