FS25: Emergency Pack (PC)
Bu acil bir durum! Yerel topluluğun bir parçası olarak çağrı cihazın uyarı verdiğinde iki çok işlevli itfaiye aracı ve çeşitli profesyonel aletler göndererek komşularına destek olacaksın. Yerel çiftliklerle ilgili dört senaryonun parçası olan on acil durum var. Yangın Söndürme ve Kurtarma Hizmeti Sorumluluklarının arasında itfaiyecilik, yolu kapatan nesnelerin temizlenmesi, teknik kurtarma ve kedileri kurtarma bulunuyor! Paletler, konteynerler, balyalar veya tarlalar alev aldığında yükselen alevleri ister manuel olarak ister itfaiye aracının güvenliğinden çıkmadan söndürebilirsin. Yola petrol saçıldığında, ağaçlar yolu kapattığında veya trafik kazaları gerçekleştiğinde bölgeyi güvenceye almayı unutma. Gerçekçi İtfaiye Araçları ve Özel Aletler Alman üretici Schlingmann'ın gerçekçi bir şekilde sanal dünyaya uyarlanmış HLF20 ve TLF3000 araçlarıyla olay mahalline vardığında her şeye hazır olacaksın. Özel aletlerle tehlikeli malzemeleri veya yolu kapatan nesneleri kaldır ve aracında sıkışıp kalmış yolcuları kurtar. Bu itfaiye araçları, desteğe ihtiyacın olursa diye dokuz itfaiyeci veya gönüllü alma kapasitesine sahip.