FS22: Zetor 25 K
Motoru çalıştır ve Avrupa'ya has geleneksel tarım makinesinin sesine kendini kaptır: Başka bir döneme ait dört vuruşlu ve iki silindirli dizel motora sahip Zetor Z-25 K ile tarlalarını sürebileceksin. 1950'lerin başı ve 1960'ların sonu arasındaki dönemde Çek imalatçı Zetor tarafından üretilmiş bu traktör Farming Simulator 22 için aslına uygun olarak tekrar tasarlandı ve çiftliğine benzersiz ve nostaljik bir hava katacak.