FS22: Vermeer Pack (PC)
Balya makinesinin mucitlerinden Farming Simulator 22 için bir dizi güçlü ve yenilikçi makine geliyor. Dünyanın ilk kendi kendine çalışan balya makinesini içeren Vermeer paketi ile Kuzey Amerika'nın uluslararası üreticisi, beş verimli ve benzersiz makine sunuyor. Vermeer'in türünün ilk örneği ZR5-1200 kendiliğinden çalışan balya makinesi ile traktöre ihtiyaç kalmadan rahatça hareket ederek hızla balya üretebileceksin. Sıfır dönüş kabiliyeti ve yüksek taşıma hızı ile tarlalarda ve tarlalar arasında geçiş yaparken zaman kazandırıyor. Çim alanda çalışmayı daha verimli hale getirmek üzere sağlam makine seçeneklerine ek olarak Vermeer paketinde römorklu çim biçme makinesi, çift tırmık ve ağır işe uygun balya makinesi ve balya işleme makinesi yer alıyor.