FS22: Mack Trucks - Black Anthem (PC)
Farming Simulator 22'deki Mack Black Anthem ile ağır işleri yaparken simsiyah tarzını konuştur: Mack Trucks yapımı efsanevi Amerikan kamyonu güç ve tarzla dolup taşıyor ve geniş çaplı çiftçilik işlerin için biçilmiş kaftan. Black Anthem'in aslına uygun şekilde oyuna aktarılmış versiyonunun tadını çıkar ve hasat ettiğin ürünleri taşımaya başla!