FS22 - Fendt 900 Vario Black Beauty (PC)
Güçlü, siyah ve güzel: Farming Simulator 22'de Fendt 900 Vario Black Beauty'yi al ve yollarda ve tarlalarda gezinirken çiftliğine siyah bir zarafet kat. En üst konfigürasyon için 415 birime kadar beygir gücüyle ve Fendt Vario serisinin göz alıcı tasarımıyla çiftçilik işlerinin gereklilikleri ve çok daha fazlası için hazırlıklı olacaksın.