FS22: Farm Production Pack
Çiftlik Üretim Paketiyle ekonomini geliştir, üretimini artır ve sürdürülebilirliğe odaklan. Farming Simulator 22 için 20'den fazla yeni nesne içeren bu genişletme yeni satış noktaları, üretim ekipmanları, depolama seçenekleri, yenilenebilir enerji jeneratörleri ve çok daha fazlasını sunuyor. Sofistike dağıtım merkezi ve yeni pazarlar, oyuna arz ve talebe odaklı yeni bir lojistik oynanış özelliği katıyor. Dağıtım Merkezi Sahibi Ol ve Merkezini Yönet 4.000 metrekarelik alanda, ağır yük taşıyan raflarla dolu dağıtım merkezini yönet. Forkliftleri güvenlik kurallarına uyarak kullan, boşaltma alanlarına gelen paletlerin dağıtımını kontrol et, dinamik piyasa taleplerine uyan zekice lojistik kararlar ver. Dağıtım merkezinin alanını ve çeşitli barakalarla siloları kullanarak toplu ürünleri, araçları ve aletleri depola. Ayrıca garajlı araç atölyesiyle makinelerini tamir edebilirsin. Gelişen Ekonomi ve Günlük Talepler Hızlı teslimatları ödüllendiren değişken fiyatlar ve günlük taleplerle çeşitli yeni satış noktalarından lojistik kontratları üstleneceksin. Çeşitli tarım kaynakları satan bir çiftlik dükkânı, yiyecek olmayan malzemeler talep edecek; süpermarket, işlenmiş gıdalar isteyecek ve otomatlarla değiştirilebilir pazar tezgahları için taze ürünler gerekecek. Ekinleri ve Güneş Panellerini Yıkama Yeni sabit ekipman Lely Sphere ile gelirini, verimliliğini ve sürdürülebilirliğini artır. Lely Sphere, hayvan ahırlarının yanına yerleştirilip çiftlik malzemeleri dükkânından alınan sülfürik asitle birleştirilince amonyak emisyonundan sıvı gübre üreten, dairesel bir gübre işleme sistemidir. VDW'nin Cleaner Tiger'ı şeker pancarlarını taşlardan ayırdıktan sonra onları temizleyip keser ve yıkama tamburu, daha yüksek fiyatlara satılabilen çeşitli yıkanmış ekinler üretir. Yeni rüzgâr türbinleri ve güneş panelleriyle ek gelir elde edilebilir ancak bunların da temizlenmesi gerekir. Bu işlem, uzaktan kumandalı bir robot sayesinde kolayca gerçekleştirilebilir.