FS22: ANTONIO CARRARO Pack
Tarihi İtalyan imalatçı Antonio Carraro'nun kompakt fakat güçlü ve çok yönlü traktörleriyle güzel üzüm bağlarını ve verimli zeytinlikleri başarıyla yönettiğin işletmeni geliştir. Diğer traktörlerin dik meyilli ve dar alanlı arazide gidemediği çok özel koşullarda bu traktörler, çok yüksek manevra kabiliyeti sunar. Farming Simulator 22'deki yeni iki ekin türü olan üzüm asmaları ve zeytinlikler arasında çalışmak için özel bir ekipman kullanman gerekir. Antonio Carraro Paketi, tam da ihtiyacın olanı sunuyor: Klasik Supertigre 635, çok yönlü TTR 7600 Infinity veya mafsallı ters çevrilebilir dört çekişli en iyi model olan MACH 4 R gibi traktörler. İtalya merkezli şirket, özel tarımsal arazilerde çalışan çiftçiler için çözüm geliştirme alanında öncüdür. Son derece kompakt yapısı ve keskin dönüş çaplarının yanı sıra dört yandan optimum görüş sayesinde bostanındaki her asmaya ve zeytinliğe ulaşabilirsin. Tersine dönebilen sürücü koltukları da özellikle kullanışlıdır ve anında yön değiştirmeni sağlar.