FRU
FRU gölgenizin dünyalar arasında maske görevi gördüğü İnovatif Kinect kullanmını sunan bir bulmaca platformudur. Vücudunuzu stratejik olarak konumlandıracak, kendinizi bulmacaları çözüp mekan değiştirirken bulacaksınız Gölgenizin merceği ile terkedilmiş bir tapınaktaki çalkantıları, fırtınaları keşfedin. FRU, Kinect'in fiziksel etkileşimini ve geleneksel platformu bir araya getiriyor. Çok dikkatli olun, komik bir poz verin, en önemli ise, vücudunuzu kullanarak yaratıcı olun. Tüm seviyeler çeşitli yollarla ve birbirinden farklı pozlarla geçilebilir. Peki ya siz, ne tür bir yaratıcı fikir ortaya atabilirsiniz?