FROST
Savaş sistemleri subayı Tina Lin Tsang, odaklı ve çok titiz bir planlamacı. Yere sabitlenen, avını öldürmeden hareketsiz kalmasını sağlayan kauçuk ve metal ayak tuzağı Sterling Mk2 LHT veya diğer adıyla Hoş Geldin Paspasını kullanıyor. Hoş Geldin Paspasının tasarımı, kapsamlı kamuflaj ihtiyacı olmadan çeşitli bölgelere ve ortamlara konuşlanmayı kolaylaştırıyor.