From the Bunker
Yıkık dökük, kıyamet sonrası bir sığınakta mahsur kaldınız ve tek amacınız hayatta kalmak. Karanlık koridorlarda ilerleyin, güvenilir çekicinizle engelleri yıkın ve çıkış ararken gizli yolları bulun. Her seviye, zekanızı, zamanlamanızı ve stratejinizi sınayan yıkılabilir kapılar, mobilyalar ve gizli odalarla zorluk derecesini artırıyor. Dikkatlice keşfedin. Parlayan nesneler, yükseltmeler, araçlar ve kısayolların ipucunu verir. İlerledikçe, daha büyük engelleri aşma ve sığınağın sırlarını ortaya çıkarma gücü veren yeni yeteneklerin kilidini açın. From the Bunker, gergin bulmaca çözme, etkileşimli ortamlar ve sürekli bir tehlike hissi ile becerilerinizi test edecek heyecan verici bir hayatta kalma deneyimi sunar. Zaman dolmadan kaçabilir misiniz?