From Space Mission Pack: Molten Iron
Bu indirilebilir içerik sadece Sürü Modu için ek içerik sağlar. İşler kızışıyor! Bu bizim için sorun değil çünkü ortalığı alevlendirmeye hazır olduğunu biliyoruz. İki yeni haritaya konuşlan ve yepyeni ekipmanlar, ögeler ve avantajlarla acımasız uzaylıları savuştur. 2 Yeni Harita ‘Dönemeç’ işgalcilere karşı son kalemiz. Burası dünyayı savunmak için silah ürettiğimiz, hayati öneme sahip bir tesis ve ne pahasına olursa olsun korunmalı. Kavurucu ortamdan yararlanmak ve küçük pembe dostlarımızı erimiş demire batırmak için harika bir fırsat. Muhahaha. ‘Çelikhane’ maden eritme ocağı kulelerinin bulunduğu endüstriyel bir alandır. Uzaylıları, aşırı ısınmış buhar ve ateşin boşaltıldığı taşma noktalarına çekerken kendini dikkatlice yönlendir. Uzaylılar en iyi çıtır çıtır ve terbiyeli servis edilir! Yeni Silah - Plazma Av Tüfeği En son icadımız olan ‘Plazma Av Tüfeği’ pembe düşmanlarımıza plazma hasarı veren inanılmaz güçlü bir silahtır. Zor durumdayken bu canavar silahı kuşanmış olmak bir harika. Yeni Öge - Ayı Kapanı Bu bir ayı kapanı ama uzaylılar için olanı. Bu öge düşmanları geçici olarak yerinde tutarken muazzam hasar verir ve kolay hedefler hâline getirir. Yeni Öge - Napalm Mayını İşler ciddileşiyor. General az önce bize bir Napalm Mayını bıraktı. Bu yeni öge büyük bir alana yakıcı hasar verecek. Eşit derecede destansı, darmaduman ve eğlenceli. Yeni Avantaj - Koruyucu Tulum Üstün başın yapış yapış olmasın! Bilim insanlarımız çok çalıştılar ve seni başlıca hasar türlerine karşı koruyacak yeni bir kıyafet türünün ayrıntılı planını temin ettiler.