From Heaven To Earth
Bu oyunda, cennette sıkılan ve yaşayanların dünyasına geri dönmeye çalışan sonsuz bir varlığı takip ediyorsunuz. Varlık, zamanın etkilerini ve hayatın gelip geçiciliğini bir kez daha hissetmek için bir macera arayışında, hatta sonsuz yaşamayı göze alır. Dünyaya geri dönmek için denemeler yolundan geçmek zorunda... tuzaklar, zorlu atlamalar ve gizli sırlarla dolu bir yol. Oyun, neredeyse felsefi bir hikaye anlatımıyla birinci şahıs bir platform oyunu ve hafif yürekli bir keşif oyununun benzersiz bir birleşimidir. Son derece stilize edilmiş ve nefes kesici ortamlar, güzellik ve zarafetle dolu gerçeküstü bir dünya ve huzurlu ama çarpıcı ortamlara mükemmel uyum sağlayan birkaç küçük çevresel bulmaca ile şaşırtıyor. Dünyaya geri dönebilecek misin? Ortaya çıkar.