Froggie - A Retro Platformer
Sade piksel sanatı tarzıyla zafere doğru sıçrayın! Sade bir aksiyon platform oyunu deneyimleyin. Froggie, sade ve siyah beyaz grafikleriyle insansı bir kurbağa olarak 100 zorlu seviyede hoplayacağınız yana kaymalı bir retro platform oyunudur! Koşup, duvarlardan atlayıp duvarlarda kayacağınız akıcı piksel animasyonlarıyla düşmanların kafasına zıplayacak, dikenli tuzakları aşacak ve pek daha fazlasını keşfedeceksiniz! Beklenmedik kazalara karşın bayraklara dokunabilir veya kapılardan geçerek yeni kayıt noktaları oluşturabilirsiniz. Paniğe gerek yok çünkü anında yeniden doğarak şansınızı her zaman yeniden deneyebilirsiniz.