Frog Hop
Hoppy adlı bir kurbağanın arkadaşı Jumpy'yi aramasıyla ilgili sevimli ve ilginç bir klasik macera platform oyunu. Dil yeteneğinle kendini çeşitli seviyelerde fırlat. Çok çeşitli numaralar, düşmanlar ve engeller; Her seviyede, her zaman karşına çıkabilecek yeni şeyler vardır. Her birinin kendi saldırıları ve zayıflıkları olan benzersiz ve zorlu boss savaşları. Işıltılı değerli taşlar topla ve bunları, daha fazla tekrar oynanabilirlik ve seviye stratejileri sağlayan, oyun tarzını değiştiren tılsımlar satın almak için kullan. Zıplayan ve akılda kalan melodiler. Her seviyenin benzersiz bir şarkısı var. Çok çeşitli kozmetiklerle giyinip kuşan. Peşinde dolanıp seni takip eden ya da yere çarptığında şapşal sesler çıkaran ördeklerin olsun. Klasik hardcore platform oyuncuları için. Tabii hızlı koşanlar için de keyifli! Şapkalar da var.