Four Kings Casino: Jackpot Paketi
Four Kings Casino: Jackpot Paketi Casino'da bir sıçrama yapmak mı istiyorsunuz? Jackpot Paketi size en büyük Four Kings Casino and Slots deneyimi yaşatacaktır. Jackpot Paketi İçeriğinde - 1,000,000 Çip - Özel Eşya Özel Eşya 30 gün süre boyunca kullanılabilir olacak ve her ay başında yeni Özel Eşya eklenecektir. Her ay başında hangi yeni eşyanın eklendiğini kontrol ediniz. Çipler, casinodaki oyunları oynamanız için kullanılan oyun para birimidir.Bu oyunlar,sevdiğiniz casino oyunları olan Poker, Yirmibir, Rulet, Zarlar, Bakara, Slot Makineleri Bingo ve daha fazlasıdır! RP kazanmak için oyunları oynayın ve karakteriniz için yüzlerce ödül öğeler ile kendinizi ödüllendirin.