Forza Motorsport 7 Şubat Öne Çıkan Ferrari Paketi
Forza Motorsport 7'nin Şubat ayında öne çıkan aracı 2017 Ferrari GTC4Lusso'dur. Bu ay güç, spor ve lüks Ferrari'nin 12 silindirli süper arabasıyla birleşip oyuncularımıza ÜCRETSİZ bir indirmeyle sunuluyor! Bu eklenti bir kez elde edildiğinde, araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi kredi ödenmeden Forza Motorsport 7 garajınıza eklenir. Bu eklentiyi ücretsiz olarak edinebilirsiniz. Oynayabilmek için Forza Motorsport 7 oyunu gerekir.