Forza Motorsport 7 2018 BMW #1 BMW M Motorsport M8 GTE
Forza Motorsport 7'nin Aralık ayında öne çıkan aracı, #1 BMW M Motorsport M8 GTE. Bu ay, bu son teknoloji GT yarışçısını oyuncularımıza ÜCRETSİZ indirme olarak sunarak BMW'nin motor sporları geleneğini ve modern teknolojiyi kutluyoruz! Bu eklenti bir kez elde edildiğinde, araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi kredi ödenmeden Forza Motorsport 7 garajınıza eklenir. Bu eklentiyi ücretsiz olarak edinebilirsiniz. Oynayabilmek için Forza Motorsport 7 oyunu gerekir.