Forza Motorsport 7 1989 Aston Martin #18 Aston Martin AMR1
Forza Motorsport 7'nin Ağustos ayında öne çıkan aracı, 1989 Aston Martin #18 Aston Martin AMR1. Aston Martin'in dayanıklılık yarışlarındaki köklü geçmişini kutlamak için, bu karizmatik Grup C yarış arabasını oyuncularımıza ÜCRETSİZ olarak sunuyoruz. Bu eklenti bir kez elde edildiğinde, araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi kredi ödenmeden Forza Motorsport 7 garajınıza eklenir. Bu eklentiyi ücretsiz olarak edinebilirsiniz. Oynayabilmek için Forza Motorsport 7 oyunu gerekir.