Forza Horizon 5: Universal Icons Car Pack
Büyük ekrandan oyun monitörünüze kadar, en sevdiğiniz filmlere ve TV programlarına ait bu simgeler Horizon Festivali'ne nostaljik bir dokunuş getiriyor! Kara Şimşek'ten K.I.T.T., Jurassic Park'tan 1992 Jeep Wrangler ve Geleceğe Dönüş Efsanesi'nden Zaman Makinesi'nin üç çeşidinin de yer aldığı yeni maceraları deneyimleyin.