Forza Horizon 5 PLUS Hot Wheels Yığını
Efsanevɨ Horizon Maceranız sizi bekliyor! Dünyanın en iyi araçlarında sınırsız, eğlenceli sürücülük aksɨyonuyla dolu Meksika'nın capcanlı açık dünya manzaralarını keşfedin. Hot Wheels Park'a gidip bugüne kadar tasarlanmış en zorlu pistleri deneyimleyin. Forza Horizon 5 oyunu gerekir, genişletme ayrı satılır.