Forza Horizon 5 Hazɨne Harɨtası
İyi saklanmış Bonus Panolarını veya Unutulmuş Araçları bulmakta sorun mı yaşıyorsunuz? O zaman ana oyunda ve genişletmelerinde tüm Bonus Panolarının ve Unutulmuş Araçların tam konumlarını açığa çıkarmak için Forza Horizon 5 Hazine Haritası'nı satın alın (çünkü bunlar oynanış esnasında açılır). Satın alındığında oyunun harita ekranını açın ve gizli ögeleri açığa çıkarmak için Hazine Haritası'nı etkinleştirin.