Forza Horizon 5 Formula Drift Paketi
Bu eklenti Forza Horizon 5'te toplamanız, sürmeniz ve özelleştirmeniz için 8 yeni Formula Drift aracı içerir. Forza Horizon 5 Premium Edition dijital yığınlarına ek olarak Forza Horizon 5 Eklenti Yığını'na ve Forza Horizon 5 Car Pass'e dâhildir.