Forza Horizon 5: Acceleration Car Pack
Bu motorları çalıştırın ve gaz pedalına basın. Hızlanma Araba Paketleri, çok kısa sürede yüksek hızlara ulaşmak için inşa edilmiş 4 yarışçıyı bir araya getiriyor. Bu paket şunları içerir: 1967 Shelby GT 500, 2021 McLaren Sabre, 2022 Ford #4 Pro Electric Supervan ve 2019 Ginetta G10 RM.