Forza Horizon 4 Yüksek Performanslı Araç Paketi
Yüksek Performanslı Araç Paketi ile gazı kökleyin ve saf gücü tecrübe edin. Bu araç paketi size dünyanın en prestijli markalarından en inanılmaz 7 spor arabanın anahtarını verir. Bunlara güzel 2019 Porsche 911 Carrera S ve inanılmaz 2014 McLaren 650S Spider da dâhildir. Paket bir kez satın alındığında, her araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi credit ücreti ödenmeden Forza Horizon 4 garajınıza eklenir. Bu arabalar Forza Horizon 4 Car Pass'te de bulunur.