Forza Horizon 4 Ultimate Edition
Dünyanın en harika otomobil festivalinde dinamik sezonlar her şeyi değiştiriyor. Tek başınıza veya başkalarıyla takım oluşturup paylaşımlı, açık bir dünyada güzel ve tarihi Britanya'yı keşfedin. 450'den fazla aracı toplayın, modifiye edin ve sürün. Yarışın, kontrol edin, oluşturun ve keşfedin. Bir Horizon süper yıldızı olmak için kendi yolunuzu seçin. Forza Horizon 4 Ultimate Edition dijital yığını 28 Eylül'de başlayarak dört gün önceden oynamanıza olanak sağlayan erken erişim, Car Pass, VIP Üyeliği, Formula Drift Araç Paketi, Day One Araç Paketi ve hazır olduklarında kullanılmak üzere iki oyun genişletmesi içerir. 2 Ekim 2018'e kadar Forza Horizon 4 Standard Edition dijital yığınını ön sipariş verin ve hem Forza Motorsport 7 hem de Forza Horizon 4'te Formula Drift Araç Paketi'ni elde edin.