Forza Horizon 4 Japon Kahramanları Araç Paketi
Japonya'nın en nadir ve en ikonik araçlarından bazılarını sürmenin heyecanını yaşayın! Bu paket, müthiş 2005 Honda NSX-R GT gibi 5 Japon efsanesini garajınıza ekler. Paket bir kez satın alındığında, her araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi kredi ödenmeden Forza Horizon 4 garajınıza eklenir. Bu arabalar Forza Horizon 4 Car Pass'te de bulunur.