Forza Horizon 3 VIP
Forza Horizon 3 VIP Üyeliği ile özel araçlar, yeni etkinlikler ve daha fazlası sizi bekliyor! Forza Horizon 3 VIP üyeleri 2016 özel beş VIP araca, Lamborghini Aventador LP750-4 SV, 2016 Koenigsegg Regera, 2015 Ferrari F12tdf, 2015 Ultima Evolution Coupe 1020 ve 2015 Ford Falcon GT F 351'e erişim sağlayabilirler. VIP'ler iki kat Wheelspin kazanma, özel çevrimiçi etkinliklere erişim ve topluluk hediyeleri dahil ek avantajlar elde ederler. VIP üyeliğinizi hemen bugün edinin!