Forza Horizon 3 Rockstar Energy Araç Paketi
Bu eklenti size toplamanız, yarışlarda kullanmanız ve özelleştirmeniz için 7 yeni araç sunar. Bu araçlar; 2015 BMW i8, 2016 Bentley Bentayga, 2014 Ford #11 Rockstar Energy F-150 Trophy Truck, 1972 Ford Falcon XA GT-HO, 1987 Nissan Skyline GTS-R (R31), 2015 Radical RXC Turbo ve 2015 Volvo V60 Polestar'dır. Paket bir kez satın alındığında, her araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi credit ücreti ödenmeden Forza Horizon 3 garajınıza eklenir. Bu eklenti, ayrı olarak veya Forza Horizon 3 Car Pass'te bulunan altı aylık araç paketlerinden biri olarak elde edilebilir.