Forza Horizon 3 Playseat Araç Paketi
Bu eklenti size toplamanız, yarışlarda kullanmanız ve özelleştirmeniz için 7 yeni araç sunar. Bu araçlar; 2017 Aston Martin DB11, 2016 Honda Civic Type R, 2016 Cadillac ATS-V, 2016 Vauxhall Corsa VXR, 1985 HDT VK Commodore Group A, 1990 Renault Alpine GTA Le Mans ve 1970 Honda S800'dür. Paket bir kez satın alındığında, her araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi credit ücreti ödenmeden Forza Horizon 3 garajınıza eklenir. Bu eklenti, ayrı olarak veya Forza Horizon 3 Car Pass'te bulunan altı aylık araç paketlerinden biri olarak elde edilebilir.