Forza Horizon 3 Mountain Dew Araç Paketi
Bu eklenti size toplamanız, yarışlarda kullanmanız ve özelleştirmeniz için 7 yeni araç sunar. Bu araçlar: 1996 Ferrari F50 GT, 2016 Lotus 3-Eleven, 2013 Dodge Dart GT, 1995 Mitsubishi Eclipse GSX, 1971 Chevrolet Vega GT, 1973 AMC Gremlin X ve 1951 Holden FX Sedan'dır. Paket bir kez satın alındığında, her araç bir kereye mahsus olmak üzere, ekstra oyun içi credit ücreti ödenmeden Forza Horizon 3 garajınıza eklenir.