Forza Horizon 3 Motorsport All-Stars Araç Paketi
Forza Horizon 3 için Motorsport All-Stars Araç Paketi, en hızlı 10 yarış aracını pistten çıkarıp açık yolda sürmenizi sağlar! Motorsport All-Stars Araç Paketi, Forza Horizon 3'ün Deluxe ve Ultimate Edition dijital paketlerine dahildir. Bu harika araçlara sahip olmak için Forza Horizon 3 Deluxe veya Ultimate Edition dijital paketini ön sipariş edin!